HYDROfemin

Připravil: Pavel Košulič

Eventy, Grafika, HomePage, On-line, Sociální sítě, Tisk, Video

Klient: Egis

Produkt: Hydrofemin

Realizace: 2016-2017

Zadání:

V nejnovější kampani, kterou spojuje hashtag #hydrofeminzenam, jsme se rozhodli prolomit tabu v tématu intimní péče. Cílem bylo zvýšit povědomí o produktu – vaginálním gelu HYDROfemin.

Realizace:

Pro spolupráci jsme si vybrali fotografku Terezu z Davle, která nafotila sérii naturalistických aktů čtyř žen, zastupující určité životní období, kdy je třeba více se starat o svou intimitu – mladou ženu, maminku, starší generaci a v neposlední řadě onkologicky nemocnou ženu. Použili jsme neretušované originální fotografie. Chtěli jsme se odlišit, aby si ženy produkt a jeho výhody zapamatovaly.
Vizuální komunikace prochází outdoorem, tiskovou inzercí i sociálními médii. Vyvrcholením kampaně bude akce spojená s dražbou velkoformátů z kampaně. Výtěžek poputuje neziskové organizaci Onkologie pro 21. století, která je patronem kampaně.

Výsledek:

Kampaň dle monitoringu sociálních sítí zaznamenala nejen řada dívek a žen, diskusi vyvolala i mezi mužskou částí populace a mezi odbornou (marketingovou) veřejností. Prodejní křivky produktu narostly o něco více, než byla nastavená očekávání. Ucelené měřitelné výsledky budou k dispozici až po ukončení kampaně.

TV spot:

Je českou lokalizací mezinárodního produktového spotu, proto se od kampaně liší, ačkoliv sdělení je stejné. Zasahuje hlavní cílovou skupinu spotřebitelek.

 

 

 

Spolupracovníci:

Michal Tejmar CRS agency

Michal Tejmar

Gabriela Šulcová, CRS agency

Gabriela Šulcová

Jiří Fíla

Martina Hydráková CRS agency

Martina Hyndráková

Magdalena Kořínková CRS agency

Magdalena Kořínková

Design:

Online: