Inteligentní žena

Připravil: Magdalena Kořínková

HomePage, On-line

Klient: Egis

Produkt: Inteligentní žena

Realizace: 2016-2017

Zadání:

Klient si přál získat pozornost žen ve věkových kategoriích, které odpovídají cílovým skupinám prodeje jeho produktů. Protože cílem byla primárně podpora prodeje, nikoli prodej samotný, doporučili jsme propagaci on-line, ideálně zábavně-vzdělávací formou, která by nám přinesla opakovaný zájem o informační zdroj namísto prostého oslovování direct marketingovou formou.

Realizace:

Brainstormingem vznikl projekt profesionálního ženského portálu. Klient nám nabídl malou existující website postavenou na systému WordPress, která již sloužila k poskytování informací o hormonální antikoncepci.

Během tří zkušebních měsíců jsme zkompletovali stabilní redakci a tým odborníků, kteří poskytují rady formou článků a poraden. Původní grafický návrh webu jsme výrazně změnili; spustili a naplnili jsme facebookovou stránku a začali jsme s propagací.

Výsledek:

Během prvního roku jsme publikovali 239 článků. Průměrná měsíční návštěvnost portálu se zvedla na 12 000, čtenost článků dosahuje až 6 000. Největší zájem je o rozhovory s významnými ženami a články tématicky zaměřené na produkt HYDROfemin.
Počet followerů na Facebooku přesáhl 4000 a stále intenzivně roste. Nezaznamenali jsme jedinou negativní zpětnou vazbu.