HYDROfemin

Zadání:

V nejnovější kampani, kterou spojuje hashtag #hydrofeminzenam, jsme se rozhodli prolomit tabu v tématu intimní péče. Cílem bylo zvýšit povědomí o produktu – vaginálním gelu HYDROfemin.

 

Realizace:

Pro spolupráci jsme si vybrali fotografku Terezu z Davle, která nafotila sérii naturalistických aktů čtyř žen, zastupující určité životní období, kdy je třeba více se starat o svou intimitu – mladou ženu, maminku, starší generaci a v neposlední řadě onkologicky nemocnou ženu. Použili jsme neretušované originální fotografie. Chtěli jsme se odlišit, aby si ženy produkt a jeho výhody zapamatovaly.
Vizuální komunikace prochází outdoorem, tiskovou inzercí i sociálními médii. Vyvrcholením kampaně bude akce spojená s dražbou velkoformátů z kampaně. Výtěžek poputuje neziskové organizaci Onkologie pro 21. století, která je patronem kampaně.

 

Výsledek:

Kampaň dle monitoringu sociálních sítí zaznamenala nejen řada dívek a žen, diskusi vyvolala i mezi mužskou částí populace a mezi odbornou (marketingovou) veřejností. Prodejní křivky produktu narostly o něco více, než byla nastavená očekávání. Ucelené měřitelné výsledky budou k dispozici až po ukončení kampaně.

 

TV spot:

Je českou lokalizací mezinárodního produktového spotu, proto se od kampaně liší, ačkoliv sdělení je stejné. Zasahuje hlavní cílovou skupinu spotřebitelek.