VEIDEC

Zadání:

VEIDEC, špičkový výrobce chemických výrobků měl dlouhodobě problém s nedostatkem kvalitních obchodníků po celé České republice. Oslovil nás s požadavkem na návrh řešení, a my jsme se rozhodli vrhnout se na to pomocí on-line nástrojů Cílem bylo oslovení potencionálních obchodních zástupců v jednotlivých regionech, představit VEIDEC jako stabilního a dobrého partnera i zaměstnavatele a získat alespoň 5 kvalitních životopisů měsíčně.

Realizace:

Nasáli jsme VEIDEC atmosféru a chtě nechtě jsme všichni začali „véčkovat“. Nudné inzeráty ve stylu „Hledáme členy obchodního týmu“ jsme nahradili inzeráty „Hledáme dirigenty průmyslových symfonií“. Inspirovali jsme se netradičními kariérními showroomy typu Proudly a inzeráty jsme doplnili obrázky a videy.
Založili jsme microsite, na kterou díky její jednoduchosti mohli novinky doplňovat všichni z marketignu VEIDEC. Založili jsme také facebookovou stránku, na které se VEIDEC prezentuje takový, jaký je: přátelský, výkonný, jedinečný. Nové obchodníky jsme oslovili a získali ve velké míře právě i díky facebooku.  Návštěvnost obou stránek rostla jako z vody, ze statistik jak facebooku, tak Google Analyics jsme okamžitě viděli výsledky naší práce.

Výsledek:

Za tři měsíce VEIDEC získal přes 600 followerů na facebooku, dosah videí až 13 500 a 5000 návštěvníků webu. Ale hlavně 25 e-mailů s dotazy, 34 zaslaných CV, 7 vyplněných formulářů na microsite a 2 zprávy na facebooku. Výsledek? Celkem 5 přijatých obchodních zástupců. Po čtyřech měsících jsme přerušili propagační kampaň – klient má plný stav. Web i facebook dál žijí vlastním životem. Měsíčně z nich získáme – mimo báječné a funkční Brand Awareness – nejméně dva další životopisy. Takže… V jako VEIDEC!

https://www.youtube.com/watch?v=zisZZUacsdc